Subject: Riigitee 2 Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa ja 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee ristmik
From: "Indrek Oden Roadplan" <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Urmas Koch" <[email-masked]>, "Mihkel Lember" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 15:02:24 +0300

Tere

Esitame Transpordiametile kinnitamiseks projekti “Riigitee 2 Tallinn – 
Tartu – Võru – Luhamaa ja 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee ristmik km 88,69 ja 
tankla mahasõit riigiteelt nr 15175 km 11,272“.

Projekt on läbinud liiklusohutuse auditi (edaspidi: LOA) ja projektis on 
arvestatud pädeva asutuse otsustega liiklusohutusauditi koosseisus esitatud 
ettepanekute osas (Transpordiameti kiri 7.1-1/24/10022-1; 06.06.2024)

Projekt on alla laetav siit:

 <https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/22053Meklaristmik/EhxwZ0WmjfJGuFPG4Bur0FQBWerDCm-EYi3wSaIgILjfww?e=GYLtQD> 
2024-06-17 PP

Palun projekt Transpordiameti poolt kinnitada.

Kõike paremat!

Indrek Oden
Projektijuht

+372 503 7979 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  | 
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 9:56 AM
To: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]>
Subject: Riigitee 2 Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa ja 15175 
Paide-Mündi-Mäeküla tee ristmik

Tere,

Roadplan OÜ on esitanud Transpordiametile kooskõlastamiseks töö nr  22053 „ 
Riigitee 2 Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa ja 15175 Paide-Mündi-Mäeküla tee 
ristmik

km 88,69 ja tankla mahasõit riigiteelt nr 15175 km 11,272 , põhiprojekti“.

Saame nõustuda esitatud projektlahendusega (v.a paar täpsustavat märkust, 
vaata kirja lõpust).

Antud projektis on tegemist TEN-T teega, mille puhul on auditeerimine 
kohustuslik. Ennem kui Transpordiamet saab sõlmida riigitee ristumiskoha 
ehitamise lepingu, tuleb

läbi viia LOA auditi koostamine.

LOA auditi tellimiseks tuleb meil sõlmida huvitatud osapoolega 
koostööleping. Koostöölepingu sõlmimiseks peab huvitatud osapool selleks 
avaldama omapoolset

valmisolekut ning esitama meile taotluse.

Huvitatud osapoole taotlus koostöölepingu sõlmimiseks ning LOA tellimiseks 
palume esitada [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
e-posti aadressile.

Täpsustavad märkused, mis tuleb projekti sisse viia ennem, kui me asume 
ristumiskoha ehitamise lepingut sõlmima (LOA auditi tellimist see momendil 
ei takista).

1.	Kooskõlastatavale versioonile kanda viimane TRAM heaks kiidetud tankla 
projektlahendus.
2.	Liikluskorraldaja ei saa nõustuda tõlgendusega, mis puudutab 
teekattemarkeeringut.

Tegemist on sõidutee äärt tähistava joonega nr 911, millest on lubatud üle 
sõita. Senine praktika samasugustes olukordades on alati kasutada 911 joont 
ehk pidevjoont. Lisan näited ja määruse väljavõtte.

Projekteerida joon 911.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet